Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że opinie z Google mają kolosalne znaczenie… Macie własne firmy lub przedsiębiorstwa? Ostatnio narzekacie, ponieważ opinie na temat właśnie Waszych podmiotów nie są do końca dobre? Przez to zaś cierpi reputacja danej firmy? Co zrobić, by ten właśnie konkretny problem był wyeliminowany?

Nie da się ukryć, że opinie z Google to temat, który w ogóle nie powinien być bagatelizowany. O co tutaj jednak dokładnie chodzi? Na początku trzeba podkreślić, że Google to w tym momencie zdecydowanie najbardziej popularna wyszukiwarka. Raczej tak naprawdę nie należy spodziewać się tego, by ta sprawa mogła ulec zmianie w trakcie kilku najbliższych tygodni, czy miesięcy. Statystyki wyraźnie pokazują, że nawet około 97% wszystkich internautów korzysta właśnie z Google. Wielu z nich przywiązuje dużą uwagę do opinii na temat danych firm. Szczególnie, kiedy szukają podmiotów oferujących interesujące ich właśnie, w tym momencie, usługi, czy produkty… Dla większości opinie z Google mają wielkie znaczenie. Co ciekawe, najlepiej postrzegane są podmioty, które mają średnią ocen na poziomie od 4.20 do 4.50. Z jednej strony same pozytywne recenzje wzbudzają rozmaite podejrzenia.

Szczególnie, gdy tych opinii jest stosunkowo mało. Są osoby, które myślą, że to pewnie rodzina i znajomi sami sobie wystawili takie pochlebne recenzje. Nie wzbudza to zaś sporego zaufania, prawda? Z drugiej strony średnia poniżej 4.00 także nie jest dobra… Badania pokazują, że firmy z takimi właśnie notowaniami nie mogą liczyć na odpowiednio dużo Klientów….

Są rozmaite powody, dla których ktoś pisze negatywne opinie z Google. Niektórzy nie są po prostu do końca zadowoleni z oferowanej usługi, czy konkretnego produktu. W związku z tym coraz więcej osób pisze takie negatywne recenzje. Trzeba jednak wyraźnie podkreślić, że często takie opinie da się jeszcze uratować. Fachowcy mają naprawdę swoje sposoby właśnie w ramach tego konkretnego tematu. Jakie dokładnie? To po prostu dialog z konkretnymi osobami, które popełniły tego typu recenzje. To pokazanie, że danej formie naprawdę zależy na recenzjach i jednocześnie na dobrych kontaktach z Klientami. Często ma miejsce taka sytuacja, że te opinie, po rozmowie, są po prostu zmieniane na lepsze. To zaś jednocześnie przyczynia się do tego, że można liczyć na o wiele lepsze średnie notowania. Pamiętajcie natomiast o tym, aby były one w przedziale od 4.20 do 4.50. Są też opinie typowo hejterskie. Nie mają nic wspólnego z konkretnym podmiotem. Są bowiem osoby, które wylewają swoje frustracje z nieudanego życia prywatnego lub zawodowego w internecie. Paradoksalnie takie recenzje mogą być jeszcze łatwiej usunięte.

W końcu przeważnie takie recenzje naruszają regulamin. W związku z tym te opinie z Google mogą być wyeliminowane. To oczywiście pozytywnie wpływa na notowania konkretnego podmiotu, zainteresowanie ze strony Klientów i, co za tym idzie, większe zarobki. Jakie recenzje mogą być usuwane? Na przykład typowy SPAM. Poza tym fałszywe recenzje też zaliczają się do tego grona. Ktoś napisał, że kupił zepsuty produkt? Wiecie jednak, że takiego modelu w ogóle nie sprzedajecie? W takiej sytuacji taka właśnie recenzja może być bez żadnego problemu usunięta. Jakie inne opinie są usuwane na mocy złamania regulaminu? Chodzi o teksty zawierające obraźliwą treść, czy szerzące mowę nienawiści itp. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie internetowej https://opiniegoogle.pl/blog/18-jak-usunac-opinie-z-google-krotki-poradnik-dla-przedsiebiorcow.